E-ticket / Voucher


Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

U kunt de stappen volgen die op uw e-ticket vermeld staan. Komt u er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe u een e-ticket verzilverd.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van uw e-ticket vindt u meestal onder de unieke barcode. Daarna kunt u de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Komt u er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende e-ticket, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. U kunt de eerste unieke code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kunt u herhalen tot maximaal vier codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier uw wellnessdag

Ik heb een e-ticket, hoe kan ik de geldigheid bekijken?

Bent u in het bezit van een e-ticket? Dan kunt u de geldigheid checken door de unieke code van het e-ticket in te voeren op onze website bij e-ticket verzilveren. Onder het kopje (bekijk) uw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket.

Waarom is de beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn e-ticket beperkt?

Om alle gasten (met of zonder e-ticket) de mogelijkheid te bieden om naar ons wellnessresort te komen, bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie, maar de arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer u een arrangementen wenst te reserveren, dan kunt u hier geen e-ticket bij verzilveren. Wij raden onze gasten aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Mag ik een voucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Controleer de geldigheid door uw unieke e-ticketcode in te vullen. Onder het kopje (bekijk) uw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket. 

Ik heb een voucher voor een dagarrangement, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een voucher voor een dagarrangement is vanaf 10:00 uur geldig. Het is ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen vanaf 16.30 uur reserveren, mag ik eerder komen?

Wanneer u in het bezit bent van een e-ticket en in de kalender wordt weergegeven dat u enkel vanaf 16.30 uur kan reserveren, is het helaas niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16.30 uur. Wanneer u eerder dan 16.30 uur arriveert kunt u niet naar binnen. Uitsluitend de Avondentree vanaf 16.30 uur is dan beschikbaar.

Is een e-ticket naamsgebonden?

Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.